Apa lagunak!
Gaurkoan niretzako interesgarria den gauza bat ekartzen dut nire blogera. Lauhileko honen hasieran didaktikako ikasgaian hiru testu irakurri egin genituen taldeka. Nire taldeko bost kideen artean hitz eginez eta testuen analisia egin ondoren ideia nagusi batzuk atera genituen testu bakoitzetik.
Hona hemen:
Cajas de vida paisajes que nos narran
1-Besteak gu eta gusk besteak ezagutzeko kaxak erabili, non bizipenak eta objetu pertsonalak gordetzen diren.
2-Kaxa hauen bitartez mundua modu errazago batean ezagutu daiteke.
3-Gure istorioak narratzeko tresna egokia.
4-Kaxak etxera eramaten dituzte beraien familiarekin konpartitzekoeta beste bizipen batzuk denen artean osatzeko.
5-Aibidez:
Maria Julia deitzen den ahizpa txiki bat dauka eta beragatik sentitzen
dituen zeloak kontrolatzeko kaxa erabiltzen du.
6-
Biki batzuk beraien amaren sabelean nola kokatuta egon ziren galdatzen
dute eta modu horretan galdera berriak sortzen dira gelan, hau da, jakin
mina kideen artean.
7-Bere beldurrak azaltzen ditu klasearen aurrean eta umeek bere beldur horri aurre egiteko laguntza eskaitzen diote.
8-Teknika desberdinak erabiltzen dituzte historiak egiten jarraitzeko .
9- Baita ere kaxa erabiltzen dute maisuek ateratzen diren gaiei buruz hitz egiteko.
Cuando los profesores escriben: Sobre redes y aprendizaje
1-1993an ezaugarri batzuk sortu ein ziren. Horiekin irakasle hobekuntza edo hazkuntza bultzatu zuten.
2-"El cursillo de 5 semanas" irakasleek haien burua pertsonalki eta profesionalki ezagutzeko erabiltzen zen.
3-
Kursillo honen beste aktibitate bat idazketa taldeak ziren, hemen
idatzi egiten dute eta kritikak edo zuzenketak jasotzen dituzte haien
idazketa hobetzeko.
4-Beste
aktibitate bat, irakasle bat beste irakasleei klase bat ematen die eta
gero irakasle hoiek kritikak jasotzen dituzte eta horrela irakasleek
hobetzeko aukera dute. Hau da, azkenean, irakasleak beste irakasleei
irakasten ikasten dute.
5- Bakoitzak idazten duena erakusten du, kritikak eta zuzenketak jaso eta hobetu.
6-Ikaskuntza eta idazketa ondo menperatzeko teknika eta trebetasun batzuk behar dituzte.
7-Irakasleen irakaskuntza testuinguru eta momentu zehatz batean ematen da.
8-Estrategia garrantzitsuena idaztea da.
La narrativa como texto experencial: incluirse en el texto
1-Testu honen helburua esperentziatik ikastea da.
2-Esperentzia testuinguru garrantzitsuena da irakasleak garatzeko edo hobetzeko.
3-Esperentzia eta ikaskuntza ez dira gauza berdina.
4- Esperentziak konpartitu
Bukatzeko, segidan uzten dizuet hiru testuak aurkitu ahal izateko linka. Nahiz eta gure ideia nagusi horiek testuak ondo azaltzen dutela uste dudan, zuek ere irakurri ahal izateko aukera izatea nahi dut.
https://drive.google.com/folderview?id=0B_Uot3EMBr1XMGpEeGplUFBzbTg&usp=sharing
Mila esker!
No hay comentarios:
Publicar un comentario